خرید بازدید سایت

یکی از روش های موثر که به طور مستقیم در رتبه وب سایت شما در نتایج گوگل موثر است و به در نتیجه باعث افزایش ورودی گوگل برای سایت شما به صورت کاملا طبیعی می شود، بازدید مستقیم وب سایت شماست.

برای خرید بازدید از سایت به سایت بازدید یار مرجاعه کنید.

بازدید سایت شما، نشان دهنده میزان برند بودن و شناخته بودن وب سایت شماست و یکی از شاخص های برجسته و پر وزن در سطح کل دامنه شماست.به این صورت که هر چقدر بازدید مستقیم طبیعی شما با نرخ دفع کاربر پایین و مناسب به همراه کلیک روی لینک های داخلی ، Page View و بازگشت کاربران (کاربران وفادار) ، بیشتر باشد، سایت شما دارای اعتباری بیشتری نزد گوگل می شود زیرا گوگل از این طریق متوجه می شود که شما بجز موتور جستجو و تبلیغات کلیکی، نزد اذهان عمومی، شناخته شده هستید.

منظور ما از ورودی مستقیم، افزایش بازدید سایت روی صفحه نخست شماست. چون در حالت طبیعی، کسی آدرس صفحات شما را حفظ نمیکند. بلکه ادرس سایت شما را می داند که اسم دامنه شماست و یا از تاریخچه مرورگر خود یا بوکمارک خود وارد سایت شما می شود.ممکن است بخشی از نام شما را تایپ کند و سپس با پیشنهاد مرورگر روی سایت شما کلیک کند و به این شکل افزایش بازدید سایت به صورت مستقیم اتفاق می افتد.

اما برعکس، خرید بازدید سایت روی صفحات داخلی، کمتر اتفاق می افتد.ولی زمانی که سایتی برندینگ خود را متوقف کرده است، یا فقط کمپین های تبلیغاتی از تلگرام یا اینستاگرام یا پیامکی دارد، بازدید مستقیم برای صفحات داخلی که تبلیغ کرده است، به وفور اتفاق می افتد.در حقیقت افزایش بازدید سایت به صورت مستقیم می تواند از کمپین های تلگرام و اینستاگرام و پیامکی و هر سایتی ارجاع دهنده ای که noreferrer هست انجام شود.

سیستم بازدید یار این قابلیت را دارد که شما بتوانید مشخص کنید هر کاربر چه مدتی در صفحه باقی بماند و روی لینک های داخلی سایت شما تا چندین سطح کلیک کند.

خبر خوب این است که خرید بازدید وب سایت به صورت بازدید مستقیم به شرط حفظ رضایت کاربر، تاثیر زیادی در رتبه گوگل تک تک صفحات سایت دارد و یکی از سیگنال های قوی رتبه بندی گوگل است که این این فاکتور هم توسط تیم بازدیدیار تست شده است و هم شرکت های تحقیقاتی و مشاوره جهانی در حوزه سئو مثل Semrush تأیید کرده اند.
به این صورت که گوگل متوجه می شود این سایت، شناخته شده است که این مقدار بازدید کننده مستقیم دارد.طبیعتا سایتی که روزانه بازدیدکننده مستقیم دارد و کاربران زیادی با روزانه با تایپ آدرس سایت وارد آن می شوند، سایتی است که در حوزه خودش مشهور است و هرچقدر این بازدید ها بیشتر باشد طبیعتا شهرت بیشتری دارد.
 
همانطور که الکسا بدون هیچ آمارگیری روی سایت شما، ترافیک شما را متوجه می شود و حتی سطح رضایت کاربر، کلیک های داخلی یا همان Page View و Bounce Rate و میزان ماندگاری کاربران در سایت شما را تا حدودی متوجه می شود، گوگل هم می تواند بازدید ها و سطح رضایت کاربران سایت شما را تشخیص دهد. این کار از طریق ارتباط با Service Provider های جهانی انجام می شود و میزان Request ها به هر سایت از طریق آنها، قابل رصد است که کاربران معمولی به جز سایت های خود توسط آمارگیر ها، به چنین اطلاعاتی از سایت های دیگر دسترسی ندارند.
اشتباه رایجی که وجود دارد این است که بسیاری از وب مستران تصور می کنند صرفا افزایش بازدید گوگل در رتبه بندی سایت ها در نتایج گوگل موثر است.در حالی که اینطور نیست.بلکه سیگنال های برند و رفتار کاربر در این موضوع از اهمیت ویژه ای دارند که توسط بازدیدیار می توانید همه این موارد را با هزینه کم تقویت کنید.



می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: